Základom nášho skladu je dynamické prijatie či uskladnenie pracovných odevov, pracovnej obuvi, pracovných rukavíc a rôznych ďalších ochranných pomôcok a následné vychystanie skladových zásob pre konečného zákazníka.
Kľúčom k úspešnému fungovaniu skladových procesov sú spokojní a špecializovaní zamestnanci,ktorí sa snažia dbať na dôraz, rýchlosť a presnosť prijatia, vychystania a vybavenia objednávok. Najvyššou prioritou firmy Pracovné odevy ZIGO je spokojnosť každého jedného zákazníka či firmy.
Viete ako prebieha príjem a expedícia tovaru? My Vám to trochu priblížime...
Príjem tovaru od dodávateľov je neodmysliteľnou súčasťou skladového procesu. Dodávatelia nám distribuujú rôzne pracovné odevy, pracovnú obuv, pracovné rukavice a mnoho ďalších pracovných a ochranných pomôcok. Po prebraní tovaru od kuriérskej spoločnosti sa musí z faktúry, ktorá príde s tovarom, vygenerovať príjemka, pomocou ktorej sa tovar príjme na sklad. Ak je tovar prijatý nastáva proces zaskladňovania na konkrétne pozície.
✓ V sklade využívame počítače a techniku (skenery), ktoré sú veľmi dôležité nielen pre sklad ale pre chod celej firmy. Skenery v našej firme zvyšujú efektívny príjem tovaru, presun na skladové pozície i zo skladových pozícii podľa potreby do zóny balenia a nakládky.
✓ Objednávky od fyzických či právnických osôb vybavujú naše kolegyne na obchodnom oddelení, ktoré dbajú na spokojnosť zákazníkov. Po vypracovaní objednávok na obchodnom oddelení putujú faktúry a dodacie listy do skladu, kde ich preberajú naši skladníci.
✓ Po prebraní objednávok skladník rozlišuje, či ide tovar k zákazníkom kuriérom, alebo si vybrali možnosť vyzdvihnutia na predajni. Tovar sa precízne zabalí, olepí štítkom a môže sa vydať na cestu práve k Vám.